fbpx

Szukasz konferencji dla praktyków? Chcesz poznać strategie, które możesz wykorzystać bez angażowania znacznego budżetu?
Jeśli tak – marketingON jest dla Ciebie! Już 4 kwietnia zapraszamy na konferencję poświęconą marketingowi internetowemu.

Czym jest marketingON?

marketingON to pierwsza konferencja i największe wydarzenie poświęcone marketingowi internetowemu w Bydgoszczy. Konferencja nastawiona jest na praktyczne rozwiązania i skuteczne strategie dla firm z sektora MŚP.

  • prelekcje dziewięciu ekspertów
  • możliwość zadawania pytań prelegentom
  • podsumowująca debata

Czeka na Ciebie konkretna dawka praktycznej wiedzy!

Harmonogram konferencji:

 

Godzina Prelegent Temat
10:00 – 10:10 Powitanie
10:10 – 10:30 Karol Dziedzic (Google Ads, Google Analytics) Detale, które mogą zrujnować Twoją kampanie
10:30 – 10:50 Mateusz Górski (Patronite) Marketing relacji – jak wykorzystasz jego siłę w swojej firmie?
10:50 – 11:10 Michał Pawlak (Oponeo) Content is king. Jak przeprowadzić kampanię content marketingową?
11:10 – 11:30 Szymon Chałupka (Filmujemy!) Format video a aktualne trendy – dlaczego musisz znać odpowiedni workflow?
11:30 – 12:00 Przerwa
12:05 – 12:25 Jakub Cyran Jak wygląda skuteczna sprzedaż w 2019 roku
12:25 – 12:45 Bartłomiej Rak (Socjomania) Czy marketing automation to narzędzie tylko dla największych graczy?
12:45 – 13:05 Piotr Kowalczyk (Polska Press Grupa) Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reklamie online w małych i średnich firmach, ale boicie się zapytać
13:05 – 13:25 Monika Czaplicka (Wobuzz) Jakie błędy w influencer marketingu popełniły duże marki których ty nie musisz powtórzyć
13:25 – 13:45 Radek Kotarski (Polimaty, Altenberg) Siła pytania „DLACZEGO?”, które stoi za zakupami Twoich klientów. Praktyczne wykorzystanie na przykładzie wydawnictwa Altenberg
13:45 – 14:15 Przerwa
14:15 – 14:55 DEBATA
14:55 – 15:00 Zakończenie konferencji

Konferansjerzy:

Tomasz Pietraszak – od 1995 do 2016 roku związany z Telewizją Polską S.A. Współtwórca kanału informacyjnego TVP INFO. W latach 2009-2016 dyrektor oddziału TVP w Bydgoszczy. Od 2016 zastępca redaktorów naczelnych Gazety Pomorskiej, Expressu Bydgoskiego i Nowości – Dziennika Toruńskiego do spraw multimediów.

Grzegorz Zajączkowski – regionalny kierownik do spraw produktu on-line Gazety Pomorskiej, Expressu Bydgoskiego oraz Nowości – Dziennika Toruńskiego. Od 2008 zajmuje się reklamą internetową zawodowo. Twórca fanpage’a, kanału na youtube oraz bloga www.marketingnaluzie.pl, gdzie dzieli się swoją wiedzą.



329 zł 250 zł
BILET REGULAR – Wiosenna obniżka
Bilety na największą konferencję marketingową w regionie.