fbpx

marketingON - dlaczego warto?

  1. Największa konferencja marketingowa w regionie!
  2. Olbrzymia dawka wiedzy PRAKTYCZNEJ dla Twojej firmy
  3. 9 prelegentów - 9 inspirujących wystąpień
  4. Debata - możliwość zadawania pytań wybranemu prelegentowi
  5. Specjalnie przygotowany materiał wideo z konferencji tylko dla uczestników!
  6. Wartościowy networking podczas bezpłatnych przerw kawowych
  7. Nieodpłatny parking i dogodna lokalizacja
promocja
219 zł
BILET EARLY BIRD
Tylko pierwsze 100 biletów w specjalnej cenie 219 zł!
 
279 zł
BILET PROMOCYJNY
Tylko do 8 marca bilety w niższej cenie!
 
329 zł 250 zł
BILET REGULAR - Wiosenna obniżka
Bilety na największą konferencję marketingową w regionie.

Prelegenci

Radek KotarskiTemat: Siła pytania "DLACZEGO?", które stoi za zakupami Twoich klientów. Praktyczne wykorzystanie na przykładzie wydawnictwa Altenberg.

"Ludzie nie kupują tego, CO wytwarzasz lub oferujesz. Ludzie kupują to DLACZEGO to robisz". Radosław Kotarski analizując zdobycze współczesnej psychologii i badań zachowań konsumenckich przedstawi praktyczne metody, które pomogą w skuteczniejszym budowaniu, promowaniu i sprzedawaniu produktów Twojej firmy. Koncepcja rozpoczynania od DLACZEGO autorstwa Simona Sinek’a zdobyła międzynarodową renomę i jest szeroko stosowana w wielu branżach. Zostanie ona dodatkowa wzbogacona przykładami z polskiego rynku, które pokazują metody i wyniki jej stosowania.

Bio:
Wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w Internecie (kanał Polimaty, który śledzi pół miliona subskrybentów), w telewizji (pięć serii programu „Podróże z historią" w TVP2 oraz seria „Tajemnice historii" w Fokus TV), na papierze (dwie bestsellerowe książki - „Włam się do mózgu" o metodach skutecznej nauki oraz „Nic bardziej mylnego" obalająca 50 popularnych mitów w popkulturze) lub w kampaniach reklamowych (ambasador Banku Millennium, producent materiałów promocyjnych dla m.in. Mercedes-Benz, Samsunga, BP, Orange, Nescafé, Żywiec, PZU, Polpharma czy Boehringer Ingelheim).
Radek to także innowacyjny przedsiębiorca. Założył wydawnictwo Altenberg, w którym wprowadził na rynek swoją książkę „Włam się do mózgu". Bez udziału księgarni dotarł z nią do ponad 70 tys. odbiorców. Jego wydawnictwo stało się pomostem między publikowaniem książek na własną rękę, a skostniałym, tradycyjnym modelem wydawania. Współtworzył także LifeTube - największą sieć partnerską YouTube w Europie Środkowej. Za swoje osiągnięcia biznesowy odebrał sporo nagród.
Występował na dziesiątkach gal, konferencji i kongresów w roli prowadzącego oraz prelegenta. Współpracował z wielkimi polskimi i światowymi firmami w ramach organizowanych przez nich wydarzeń. W ich trakcie opowiadał o wszystkim, co ma wartość dla audytorium - od roli „działu HR" przy budowie egipskich piramid, przez zmianę codziennych nawyków za sprawą inspiracji płynącej od wielorybów, po intrygującą powszechną pogardę dla kawy w starej Polsce. Do dzisiaj dzierży rekord wypełnionej po brzegi auli Uniwersytetu Warszawskiego w trakcie jego wykładu o nowoczesnych sposobach uczenia się.
Niedawno Radek znalazł nowe, angażujące hobby o nazwie „wychowywanie syna". W wolnych sekundach lubi warzyć domowe piwo i dumać nad jego walorami (a raczej wybrzydzać, bo jest międzynarodowym sędzią piwnym)
Głód wiedzy od zawsze popycha go do głębszych poszukiwań. Inspiruje go nawet bolesne ukłucie (nie „ukąszenie” jak popularnie się mówi) komara (a raczej pani komarzycy żywiącej w ten sposób swoje dzieci), na bazie którego powstał odcinek „Polimatów”, który obejrzało milion widzów. Dziecięca ciekawość świata oraz wykorzystywanie bazy własnych doświadczeń pomagają mu tworzyć angażujące wystąpienia. Anglicy powiedzieliby, że w zakresie tematów jego limitem jest tylko niebo.

Radek KotarskiTemat: Siła pytania "DLACZEGO?", które stoi za zakupami Twoich klientów. Praktyczne wykorzystanie na przykładzie wydawnictwa Altenberg.

"Ludzie nie kupują tego, CO wytwarzasz lub oferujesz. Ludzie kupują to DLACZEGO to robisz". Radosław Kotarski analizując zdobycze współczesnej psychologii i badań zachowań konsumenckich przedstawi praktyczne metody, które pomogą w skuteczniejszym budowaniu, promowaniu i sprzedawaniu produktów Twojej firmy. Koncepcja rozpoczynania od DLACZEGO autorstwa Simona Sinek’a zdobyła międzynarodową renomę i jest szeroko stosowana w wielu branżach. Zostanie ona dodatkowa wzbogacona przykładami z polskiego rynku, które pokazują metody i wyniki jej stosowania.

Bio:
Wiedzę popularyzuje, gdzie tylko może: w Internecie (kanał Polimaty, który śledzi pół miliona subskrybentów), w telewizji (pięć serii programu „Podróże z historią" w TVP2 oraz seria „Tajemnice historii" w Fokus TV), na papierze (dwie bestsellerowe książki - „Włam się do mózgu" o metodach skutecznej nauki oraz „Nic bardziej mylnego" obalająca 50 popularnych mitów w popkulturze) lub w kampaniach reklamowych (ambasador Banku Millennium, producent materiałów promocyjnych dla m.in. Mercedes-Benz, Samsunga, BP, Orange, Nescafé, Żywiec, PZU, Polpharma czy Boehringer Ingelheim).
Radek to także innowacyjny przedsiębiorca. Założył wydawnictwo Altenberg, w którym wprowadził na rynek swoją książkę „Włam się do mózgu". Bez udziału księgarni dotarł z nią do ponad 70 tys. odbiorców. Jego wydawnictwo stało się pomostem między publikowaniem książek na własną rękę, a skostniałym, tradycyjnym modelem wydawania. Współtworzył także LifeTube - największą sieć partnerską YouTube w Europie Środkowej. Za swoje osiągnięcia biznesowy odebrał sporo nagród.
Występował na dziesiątkach gal, konferencji i kongresów w roli prowadzącego oraz prelegenta. Współpracował z wielkimi polskimi i światowymi firmami w ramach organizowanych przez nich wydarzeń. W ich trakcie opowiadał o wszystkim, co ma wartość dla audytorium - od roli „działu HR" przy budowie egipskich piramid, przez zmianę codziennych nawyków za sprawą inspiracji płynącej od wielorybów, po intrygującą powszechną pogardę dla kawy w starej Polsce. Do dzisiaj dzierży rekord wypełnionej po brzegi auli Uniwersytetu Warszawskiego w trakcie jego wykładu o nowoczesnych sposobach uczenia się.
Niedawno Radek znalazł nowe, angażujące hobby o nazwie „wychowywanie syna". W wolnych sekundach lubi warzyć domowe piwo i dumać nad jego walorami (a raczej wybrzydzać, bo jest międzynarodowym sędzią piwnym)
Głód wiedzy od zawsze popycha go do głębszych poszukiwań. Inspiruje go nawet bolesne ukłucie (nie „ukąszenie” jak popularnie się mówi) komara (a raczej pani komarzycy żywiącej w ten sposób swoje dzieci), na bazie którego powstał odcinek „Polimatów”, który obejrzało milion widzów. Dziecięca ciekawość świata oraz wykorzystywanie bazy własnych doświadczeń pomagają mu tworzyć angażujące wystąpienia. Anglicy powiedzieliby, że w zakresie tematów jego limitem jest tylko niebo.

closepopup
Szymon ChałupkaTemat: Format video, a aktualne trendy - dlaczego musisz znać odpowiedni workflow?

Bio:
Na co dzień zajmuje się video marketingiem, tworzy największy kanał
na Youtube o poradnikach filmowych. Pracował m.in. dla Asusa, MSi czy Feyiutech. Prywatnie miłośnik jazdy samochodem bez dachu.

Szymon ChałupkaTemat: Format video, a aktualne trendy - dlaczego musisz znać odpowiedni workflow?

Bio:
Na co dzień zajmuje się video marketingiem, tworzy największy kanał
na Youtube o poradnikach filmowych. Pracował m.in. dla Asusa, MSi czy Feyiutech. Prywatnie miłośnik jazdy samochodem bez dachu.

closepopup
Jakub CyranTemat: Jak wygląda skuteczna sprzedaż w 2019 roku?

Bio:
Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 14-letnim doświadczeniem. Współautor książki „Biblia eBiznesu 2”, wykładowca na Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). Przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja. Był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj jako konsultant i trener pomaga firmom zarabiać.

Jakub CyranTemat: Jak wygląda skuteczna sprzedaż w 2019 roku?

Bio:
Entuzjasta dobrze zaprojektowanej sprzedaży, jej procesu i punktów styku. Nagradzany prelegent i przedsiębiorca z 14-letnim doświadczeniem. Współautor książki „Biblia eBiznesu 2”, wykładowca na Politechnice Białostockiej (studia podyplomowe, Marketing internetowy). Przede wszystkim PRAKTYK. Rozwijał i zarządzał GO.PL sp. z o.o., które zdobyło nagrody w kategorii Innowacja. Był finalistą konkursu Aulery (2015). Dzisiaj jako konsultant i trener pomaga firmom zarabiać.

closepopup
Monika CzaplickaTemat: Jakie błędy w influencer marketingu popełniły duże marki, których Ty nie musisz powtórzyć?

Duże firmy też popełniają błędy w marketingu przy współpracy z influencerami. Na szczęście, możemy uczyć się na ich przykładach czego nie robić. Przeanalizujemy słynne wpadki i zastanowimy się jakie wnioski możemy wyciągnąć dla siebie.

Bio:
W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

Monika CzaplickaTemat: Jakie błędy w influencer marketingu popełniły duże marki, których Ty nie musisz powtórzyć?

Duże firmy też popełniają błędy w marketingu przy współpracy z influencerami. Na szczęście, możemy uczyć się na ich przykładach czego nie robić. Przeanalizujemy słynne wpadki i zastanowimy się jakie wnioski możemy wyciągnąć dla siebie.

Bio:
W branży online od 2006 roku. Pra­cuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji.
Jej debiu­tancka książka „Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu „Biblii E-biznesu” (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni). Mentorka startupów, jurorka konkursów. Nominowana do tytułu influencerki roku 2018.
W portfolio ma takie marki jak PZU, Empik, Avon, TVN, Medicover, Łazienki Królewskie, Universal Music Polska, BGŻ BNP Paribas, Provident, Capgemini czy KRPM.

closepopup
Karol DziedzicTemat: Detale, które mogą zrujnować Twoją kampanie

Omówimy najczęściej popełniane błędy przy konfiguracji kampanii Google Ads, które potrafią przepalić znaczną część budżetu reklamowego. Często niezauważone i ignorowane są wielkim zagrożeniem przy dowożeniu efektu.

Bio:
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

Karol DziedzicTemat: Detale, które mogą zrujnować Twoją kampanie

Omówimy najczęściej popełniane błędy przy konfiguracji kampanii Google Ads, które potrafią przepalić znaczną część budżetu reklamowego. Często niezauważone i ignorowane są wielkim zagrożeniem przy dowożeniu efektu.

Bio:
W branży żartobliwie nazywany kombajnem internetowym łączącym działania z obszaru SEM i SEO oraz analityki internetowej w celu maksymalizacji ROI swoich klientów. Trener oraz specjalista Google Ads i Google Analytics. Wykładowca na poznańskim Collegium da Vinci. Doświadczony szkoleniowiec, który w swoim portfolio ma już ponad 500 przeszkolonych firm. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Współpracuje z firmami z branży nieruchomości, FMCG, e-commerce oraz startupami. Współodpowiedzialny m.in. za globalny sukces Brand24. Prywatnie fan starej klasycznej motoryzacji, zakochany w swoim starym Volkswagenie T2, którego czule nazywa „Bawibusem”.

closepopup
Mateusz GórskiTemat: Marketing relacji - jak wykorzystasz jego siłę w swojej firmie?

Dowiedz się, jak wykorzystać siłę relacji w swojej firmie - na wielu płaszczyznach. Poznaj zasady, które pomogły nam osiągnąć sukces. Świadomie zaplanuj, jak ma wyglądać model i rola relacji w Twoim biznesie!

Bio:
Zbudowaliśmy ogólnopolską markę, która zrewolucjonizowała sposób finansowania kultury, opierając się na relacjach. Dzięki Patronite.pl, ponad 2500 uzdolnionych Twórców otrzymuje comiesięczne, finansowe wsparcie od 150.000 Patronów. Przykład? Na konto Tomasza Sekielskiego wpływa co miesiąc 75.000 zł od widzów, bo zbudował i utrzymuje z nimi bliskie więzi. Stworzyliśmy ponad dziesięcioosobowy zespół rozsiany po Polsce (i świecie), pracując w trybie No Office - dzięki relacjom, opartym na zaufaniu.

Mateusz GórskiTemat: Marketing relacji - jak wykorzystasz jego siłę w swojej firmie?

Dowiedz się, jak wykorzystać siłę relacji w swojej firmie - na wielu płaszczyznach. Poznaj zasady, które pomogły nam osiągnąć sukces. Świadomie zaplanuj, jak ma wyglądać model i rola relacji w Twoim biznesie!

Bio:
Zbudowaliśmy ogólnopolską markę, która zrewolucjonizowała sposób finansowania kultury, opierając się na relacjach. Dzięki Patronite.pl, ponad 2500 uzdolnionych Twórców otrzymuje comiesięczne, finansowe wsparcie od 150.000 Patronów. Przykład? Na konto Tomasza Sekielskiego wpływa co miesiąc 75.000 zł od widzów, bo zbudował i utrzymuje z nimi bliskie więzi. Stworzyliśmy ponad dziesięcioosobowy zespół rozsiany po Polsce (i świecie), pracując w trybie No Office - dzięki relacjom, opartym na zaufaniu.

closepopup
Piotr KowalczykTemat: Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reklamie online w małych i średnich firmach, ale boicie się zapytać

Opowiem o mniej i bardziej znanych narzędziach reklamy online dostępnych dla MŚP, a wszystko postaram się okrasić ciekawymi przykładami realnych zastosowań.

BIO:
Zwykształcenia fizyk, w branży reklamy online od 2001 roku. Przez wiele lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za rozwój produktu reklamowego, obecnie dyrektor produktu reklamowego online Polska Press Grupy. Współzałożyciel i członek Zarządu IAB Polska w pierwszych latach istnienia związku w nowej formule, a w latach 2009-2012 Prezes zarządu IAB Polska. Inicjator powstania i współautor wielu inicjatyw branżowych: badania wydatków reklamowych online IAB/PWC Adex, MIXX Awards, Standardu reklamy Display, Standardu Viewability, Dobrych praktyk reklamy behawioralnej, Dobrych praktyk w kontekście zjawiska adblockingu. Autor wielu publikacji branżowych m.in. Raport „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, coroczny Raport strategiczny IAB Polska. Nadal aktywnie wspiera IAB na wielu płaszczyznach, m.in. jako członek-założyciel Branżowej Rady ds. kompetencji IAB Polska – certyfikat DIMAQ, członek Rady programowej i merytorycznej Raportu strategicznego IAB.

Piotr KowalczykTemat: Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reklamie online w małych i średnich firmach, ale boicie się zapytać

Opowiem o mniej i bardziej znanych narzędziach reklamy online dostępnych dla MŚP, a wszystko postaram się okrasić ciekawymi przykładami realnych zastosowań.

BIO:
Zwykształcenia fizyk, w branży reklamy online od 2001 roku. Przez wiele lat związany z Onet.pl, gdzie odpowiadał za rozwój produktu reklamowego, obecnie dyrektor produktu reklamowego online Polska Press Grupy. Współzałożyciel i członek Zarządu IAB Polska w pierwszych latach istnienia związku w nowej formule, a w latach 2009-2012 Prezes zarządu IAB Polska. Inicjator powstania i współautor wielu inicjatyw branżowych: badania wydatków reklamowych online IAB/PWC Adex, MIXX Awards, Standardu reklamy Display, Standardu Viewability, Dobrych praktyk reklamy behawioralnej, Dobrych praktyk w kontekście zjawiska adblockingu. Autor wielu publikacji branżowych m.in. Raport „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce”, coroczny Raport strategiczny IAB Polska. Nadal aktywnie wspiera IAB na wielu płaszczyznach, m.in. jako członek-założyciel Branżowej Rady ds. kompetencji IAB Polska – certyfikat DIMAQ, członek Rady programowej i merytorycznej Raportu strategicznego IAB.

closepopup
Michał PawlakTemat: Content is king. Jak przeprowadzić kampanię content marketingową?

Jak przeprowadzić sprawnie kampanię content marketingową na przykładzie zrealizowanego Rankingu Miast Przyjaznym Kierowcom. Jak sprawić żeby problemy, z którymi mierzymy się w życiu codziennym stanowiły dla nas inspiracje do stworzenia ciekawej kampanii. Wystąpienie przybliży content marketingowe „know how”. Odpowie na pytania od czego zacząć przygotowania, co chcemy wykazać i osiągnąć, jakie czekają na nas potencjalne zagrożenia i co najważniejsze … Jak zrobić to dobrze, bez milionowych nakładów finansowych.

Bio:
Michał Pawlak, bydgoszczanin z krwi i kości. Swoją przygodę z marketingiem zaczynał w sektorze NGO, gdzie realizował cykl udanych widowisk historycznych. Od kilku lat zaangażowany w działania content marketingowe dla sklepów internetowych Oponeo.pl oraz Dadelo.pl. Na swoim koncie ma szereg udanych projektów, między innymi: Ranking Miast Przyjaznych Kierowcom 2018, Autostrady w Europie, Ranking Systemów Rowerów Miejskich. Prywatnie pasjonat kultury Ameryki Północnej, rekonstruktor historyczny epoki średniowiecza i miłośnik aktywnego trybu życia.

Michał PawlakTemat: Content is king. Jak przeprowadzić kampanię content marketingową?

Jak przeprowadzić sprawnie kampanię content marketingową na przykładzie zrealizowanego Rankingu Miast Przyjaznym Kierowcom. Jak sprawić żeby problemy, z którymi mierzymy się w życiu codziennym stanowiły dla nas inspiracje do stworzenia ciekawej kampanii. Wystąpienie przybliży content marketingowe „know how”. Odpowie na pytania od czego zacząć przygotowania, co chcemy wykazać i osiągnąć, jakie czekają na nas potencjalne zagrożenia i co najważniejsze … Jak zrobić to dobrze, bez milionowych nakładów finansowych.

Bio:
Michał Pawlak, bydgoszczanin z krwi i kości. Swoją przygodę z marketingiem zaczynał w sektorze NGO, gdzie realizował cykl udanych widowisk historycznych. Od kilku lat zaangażowany w działania content marketingowe dla sklepów internetowych Oponeo.pl oraz Dadelo.pl. Na swoim koncie ma szereg udanych projektów, między innymi: Ranking Miast Przyjaznych Kierowcom 2018, Autostrady w Europie, Ranking Systemów Rowerów Miejskich. Prywatnie pasjonat kultury Ameryki Północnej, rekonstruktor historyczny epoki średniowiecza i miłośnik aktywnego trybu życia.

closepopup
Bartłomiej RakTemat: Czy marketing automation to narzędzie tylko dla największych graczy?

Wydawać by się mogło, że rozwiązania marketing automation to narzędzia tylko dla dużych podmiotów z rozbudowanymi ekosystemami digital. Nic bardziej mylnego - automatyzację można stosować na wielu poziomach - również w organizacjach, które korzystają tylko z kilku podstawowych narzędzi digital marketingu. To świetny kierunek na dzisiejsze czasy - gdy każdemu brakuje zasobów, a o nowych pracowników bardzo ciężko ze względu na sytuację na rynku pracy.

Bio:
Digital Marketing Consultant, CVO Socjomania. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje organizację klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, UJ, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.

Bartłomiej RakTemat: Czy marketing automation to narzędzie tylko dla największych graczy?

Wydawać by się mogło, że rozwiązania marketing automation to narzędzia tylko dla dużych podmiotów z rozbudowanymi ekosystemami digital. Nic bardziej mylnego - automatyzację można stosować na wielu poziomach - również w organizacjach, które korzystają tylko z kilku podstawowych narzędzi digital marketingu. To świetny kierunek na dzisiejsze czasy - gdy każdemu brakuje zasobów, a o nowych pracowników bardzo ciężko ze względu na sytuację na rynku pracy.

Bio:
Digital Marketing Consultant, CVO Socjomania. Specjalizuje się w planowaniu strategii digital oraz zarządzaniu projektami internetowymi również na poziomie biznesowym. Często reprezentuje organizację klienta jako zewnętrzny konsultant. Ma przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Certyfikowany trener Digital Marketing Institute. Prowadził zajęcia na studiach podyplomowych i magisterskich na ALK, UJ, AGH, WSE, WSB oraz WSIZ.

closepopup

Harmonogram konferencji

Godzina Prelegent Temat
10:00 - 10:10 Powitanie
10:10 - 10:30 Karol Dziedzic (Google Ads, Google Analytics) Detale, które mogą zrujnować Twoją kampanie
10:30 - 10:50 Mateusz Górski (Patronite) Marketing relacji - jak wykorzystasz jego siłę w swojej firmie?
10:50 - 11:10 Michał Pawlak (Oponeo) Content is king. Jak przeprowadzić kampanię content marketingową?
11:10 - 11:30 Szymon Chałupka (Filmujemy!) Format video a aktualne trendy - dlaczego musisz znać odpowiedni workflow?
11:30 - 12:00 Przerwa
12:05 - 12:25 Jakub Cyran Jak wygląda skuteczna sprzedaż w 2019 roku
12:25 - 12:45 Bartłomiej Rak (Socjomania) Czy marketing automation to narzędzie tylko dla największych graczy?
12:45 - 13:05 Piotr Kowalczyk (Polska Press Grupa) Wszystko co chcielibyście wiedzieć o reklamie online w małych i średnich firmach, ale boicie się zapytać
13:05 - 13:25 Monika Czaplicka (Wobuzz) Jakie błędy w influencer marketingu popełniły duże marki których ty nie musisz powtórzyć
13:25 - 13:45 Radek Kotarski (Polimaty, Altenberg) Siła pytania "DLACZEGO?", które stoi za zakupami Twoich klientów. Praktyczne wykorzystanie na przykładzie wydawnictwa Altenberg
13:45 - 14:15 Przerwa
14:15 - 14:55 DEBATA
14:55 - 15:00 Zakończenie konferencji
329 zł 250 zł
BILET REGULAR - Wiosenna obniżka
Bilety na największą konferencję marketingową w regionie.

Patronaty

↓ NAPISZ DO NAS ↓